Vi bruger Cookies

Ved at benytte gartnertidende.dk accepterer du, at der anvendes cookies. Vi anvender cookies for at forbedre brugervenligheden og til webstatistik.Du kan her læse mere om vores cookiepolitik.
Stueplanter bidrager til at forvandle et hus til et hjem. Og mon ikke man føler sig lidt mere hjemme og meget bedre tilpas på et hotelværelse, der er fyldt med grønne planter? Det skal et nyt element i Thanks Plants kampagnen fra FlowerCouncil Holland tydeliggøre. (Foto: Thejoyofplants.co.uk)

Hotelværelser som grønne oaser

Midt i Londons betonørken kan man fra 15. oktober til 10. november tjekke ind i en grøn oase på det trendy hotel Leman Locke Hotel.

Det skal være sagt med det samme. Det er et PR-stunt og desværre ikke en permanent løsning, at Leman Locke Hotel i det østlige London tilbyder sine gæster at kunne booke en hotelsuite indrettet som en grøn oase med stueplanter i massevis.

Det er den hollandske markedsføringsorganisation Flower Council of Holland, der står bag stuntet, der markerer lanceringen af kampagnen Thanks Plants fra Thejoyofplants.co.uk på det engelske marked.

Ideen med kampagnen, der som sidste år udspiller sig i Holland, Tyskland og Frankrig og i år altså også i Storbritannien, er at sætte fokus på alt det gode, planter i bolig-, kontor- og altså også hotelindretningen kan gøre for os alle sammen.


Tre kendte designere har indrettet hver sin hotelsuite i hver sin stil på det trendy Leman Locke Hotel i London med masser af planter. Foto: Thejoyofplants.co.uk.


Produktivitet, romantik eller afslapning

Planter får os til at slappe af og bringer os tættere på naturen. De forvandler et hus til et hjem, lyder det i den succesfulde kampagne, der takker planterne med sloganet Thanks Plants.

I det trendy Leman Locke Hotel har tre kendte designere fået lov at indrette en suite med planter. Hver suite er blevet til en fest for alle sanser, hvor man virkelig kan få fornemmelsen af, hvor stor en forskel, planter kan gøre.

De tre designere er gået efter hvert sit udtryk til værelserne. Fra Oliver Heath indspark med temaet et boost til produktivitet og kreativitet, over Nik Southerns romantiske atmosfære til Michael Perrys afslappende og velgørende rammer om hotelindkvartereingen.


Indtil 10. november har man mulighed for at tjekke ind i en af de grønne oaser på Londonhotellet Leman Locke Hotel – men det er ikke helt billigt. Foto: Thejoyofplants.co.uk


Åbne for booking


Værelserne er åbne for booking indtil 10. november 2019, og hvis man booker sit ophold direkte via kampagnens e-mail, thejoyofplants@lockeliving.com, får man 15 procent i rabat.

Kampagnen følges op med omfattende PR-aktiviteter med blandt andet en stor multimediekampagne på det britiske marked. Desuden vil der være omfattende aktivitet på de sociale medier Facebook, Instagram og Twitter, hvor du finder kampagnen på adressen @thejoyofplants