Vi bruger Cookies

Ved at benytte gartnertidende.dk accepterer du, at der anvendes cookies. Vi anvender cookies for at forbedre brugervenligheden og til webstatistik.Du kan her læse mere om vores cookiepolitik.
Frugt og grønt samt convenience er kommet i et særligt fokus i Nettos nye butikskoncept, hvor den første butik åbnede den 6. juni 2018 (Foto: Ulrik M. Eriksen)

Særligt fokus på frugt og grønt

Netto har netop åbnet en butik med helt nyt butikskoncept med ny indretning, nye farver, færre spotvarer og et særligt fokus på frugt og grønt samt convenience.

Den 6. juni åbnede en anderledes Netto på Kongelundsvej 49 i København. Butikken er den første i et helt nyt butikskoncept, der skal løfte indkøbsoplevelsen.

 

Rart for kunder og medarbejdere

Butikken vil adskille sig fra en typisk Netto, idet både indretning og look-and-feel har fået et gennemgribende løft inklusiv anderledes musik og medarbejderne tøj. Samtidig vil butikken have færre klassiske spot-varer.

Med det nye butikskoncept vil man skabe butikker, hvor det er rart at være for kunder og medarbejdere.

 

Frugt og grønt har bærende rolle

I den særlige indretning kommer frugt- og grøntafdelingen til at spille en mere markant og bærende rolle, ligesom convenience-varer vil få sin egen sektion i forlængelse af frugt- og grøntafdelingen, så det er nemt for alle at finde de nemme måltider.

Det nye inventar har et skandinavisk look-and-feel med for eksempel trælook i frugt- og grøntafdelingen.

Netto
Overblik over den nyindrettede frugt- og grøntafdeling i det nye Nettobutikskoncept. Foto: Netto.